January 24, 2013

Interview - Ο Χρήστος Γιάτσης στο YOUR Music


Interview - Ο Χρήστος Γιάτσης στο YOUR Music

Journalist: Ελευθερία Ζάβαλη
Photographer: Mike Tzo, Θέμις Σκαμπερδοπούλου, Δανάη Παναγιωτίδη.


Photo by Mike Tzo

Ελευθερία Ζάβαλη:
Πες μας λίγα λόγια για εσένα. Πως ξεκίνησες να ασχολείσαι με την μουσική?

Χρήστος Γιάτσης:
Photo by Themis Skaberdopoulou

Ξεκίνησα από το δημοτικό. Είχα όρεξη και διάθεση να μάθω κάποιο μουσικό όργανο. Πήγα στη Φιλαρμονική του δήμου Αγρινίου, ξεκίνησα με κλαρίνο, μετά πήγα σε ωδείο για να παρακολουθήσω και θεωρητικά μαθήματα, αργότερα πήγα σε μουσικό γυμνάσιο και σιγά σιγά άρχισα να ασχολούμαι όλο και περισσότερο με την μουσική. Η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα με rock μουσική, είχα μία μπάντα, αλλά πάντα είχα μέσα μου την αγάπη για το λαϊκό τραγούδι. Είχα μία οικογένεια που άκουγε λαϊκή μουσική, όλη μου η παρέα εκτός από τη μπάντα μου ήταν του λαϊκού. Με παρότρυνση φίλων μου, έπιασα το μικρόφωνο. Από εκεί και μετά το αγάπησα. Άφησα την rock στην άκρη καθώς δεν ήταν για εμένα και μπήκα στα βαθιά της λαϊκής μουσικής. Με την βοήθεια του πατέρα ενός φίλου μου, άρχισα να δουλεύω σε διάφορα νυχτερινά κέντρα. Στην αρχή φοβόμουν, είχα άγχος, ανασφάλεια, αλλά το αγαπούσα πάρα πολύ, οπότε ξαφνικά άρχισα να φτιάχνω καλύτερο πρόγραμμα, να μου γίνονται προτάσεις, να πληρώνομαι... Εκεί έγινε η αρχή. Και χωρίς μεγάλη προσπάθεια, ήρθαν όλα από μόνα τους σιγά σιγά... Έγινα αρκετά “γνωστός” και κατάφερα να φέρνω δικό μου κόσμο στα μαγαζιά, να αποκτάω κοινό που με ακολουθεί, να αρχίσω να παίζω δικά μου τραγούδια... Τελειώνοντας το Λύκειο, συνέχισα τις σπουδές μου στο ΤΕΙ Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής στην Άρτα, όπου τώρα τελειώνω, τελείωσα κάποια θεωρητικά της μουσικής και φωνητική. 


Ελευθερία Ζάβαλη:
Κυκλοφορεί από την Final Touch/Universal Music, το πρώτο σου digital single με τίτλο “αδυναμία”. Μίλησέ μας για αυτό.

Χρήστος Γιάτσης:
Ξεκίνησα να φτιάχνω δικά μου τραγούδια, να ενορχηστρώνω και να τα ηχογραφώ για την πλάκα μου που λέμε... Με ένα φίλο μου νέο συνθέτη εδώ στην Αθήνα το Σταύρο Γαλιάτσο ανεβάσαμε το τραγούδι μου “αδυναμία” στο YouTube, χωρίς να φανταστούμε τι θα επακολουθήσει. Ξαφνικά άρχισα να βλέπω κάποια αφιερώματα για το τραγούδι μου από blog όπως το tralala κα. Άρχισαν κάποιοι ραδιοφωνικοί σταθμοί από την επαρχία να μου το ζητάνε να το παίξουν, άρχισε να παίζει σε μαγαζιά, όλο αυτό ήρθε μόνο του. Έτσι μιά μέρα ήρθε σε επικοινωνία μαζί μου ο Μίλτος Καρατζάς και μου ζήτησε να κυκλοφορήσουμε το τραγούδι μου από την Final Touch της Universal ώστε να γίνει πιο γνωστό. Υπογράψαμε το συμβόλαιο και άρχισα να μπαίνω σε μεγαλύτερα site. Μπήκα στην vodafone, στην cosmote, που άρχισε να πωλείται το τραγούδι μου και σε άλλα site. Οι πωλήσεις πάνε πολύ καλά, έχω μπεί σε πρώτες θέσεις σε chart στην Ρόδο, στην Κρήτη, στην Αιταιλοκαρνανία και τώρα προσπαθούμε να βρούμε ανταπόκριση και από την Αθήνα. 
Το τραγούδι μου μπορείτε να το βρείτε μέσα από τα site της  cosmote και της vodafone, να το κατεβάσετε στα κινητά σας, με τον τίτλο Αδυναμία-Χρήστος Γιάτσης.
cosmote link: http://www.musiczone.cosmotemyview.gr/christos-giatsis/adynamia/music/single/13634818_4
vodafone link: 
http://www.vodafonemusic.com/gr/el/browse/album/20600520/%CE%91%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%AF%CE%B1+%28E-Single%29

Ελευθερία Ζάβαλη:
Η μουσική σου κινείται στο ελαφρολαϊκό είδος μουσικής, είδος ευνοημένο στην χώρα μας. Ήταν αυτός ο λόγος που επέλεξες να ασχοληθείς με αυτό το μουσικό είδος?

Photo by Danae Panagiotidi
Χρήστος Γιάτσης:
Όχι βέβαια. Μπορεί να είναι ευνοημένο, αλλά πιστεύω ότι το ελαφρολαϊκό τραγούδι έχει πολύ πλούτο. Είναι ένα είδος που άμα το ψάξεις, θα βρεις πάρα πολλά πράγματα. Μπορεί να είναι εμπορικό, αλλά το να κάνεις κάτι και να αρέσει σε όλους δεν είναι και τόσο εύκολο, είναι πολύ δύσκολο. Οι λόγοι λοιπόν που αποφάσισα να πάω στο ελαφρολαϊκό τραγούδι, ήταν επειδή το αγαπάω, με αυτό μεγάλωσα, με αυτό ζω, με αυτό πονάω, κλαίω, αγαπάω... Είναι ένα είδος μουσικής που με εκφράζει. Για αυτό το λόγο ασχολήθηκα μαζί του. Όχι επειδή πουλάει εύκολα.

Ελευθερία Ζάβαλη:
Αν δεν ασχολιόσουν με την μουσική, τι άλλο θα έκανες στην ζωή σου?

Χρήστος Γιάτσης:
Τίποτα. Απλά τίποτα. Μόνο μουσική. Σε όλα τα άλλα πιστεύω ότι δεν θα τα κατάφερνα. Κάποτε σαν πιτσιρικάς είχα στόχο να περάσω Γερμανική Φιλολογία, αλλά για πολύ λίγο. Μετά ανακάλυψα την μουσική και.... τίποτα άλλο!

Ελευθερία Ζάβαλη:
Με τα Γερμανικά πως τα πας?

Χρήστος Γιάτσης:
Πολύ καλά τα πήγαινα, αλλά τώρα τα έχω αφήσει και με έχουν αφήσει.

Ελευθερία Ζάβαλη:
Θα υποχωρούσες ποτέ σε πιέσεις της μουσικής βιομηχανίας? Θα άλλαζες αυτό που είσαι για να γίνεις αυτό που “πουλάει”?

Χρήστος Γιάτσης:
Θέλω να γίνω αυτό που “πουλάει”. Και θέλω να “πουλήσω” γιατί είμαι εγώ. Δεν θα άλλαζα  αυτό που είμαι διαφορετικά θα άλλαζα την προσωπικότητά μου, τα πιστεύω μου, και αυτό δεν είναι κάτι που με αντιπροσωπεύει. Θέλω να αγαπηθώ από τον κόσμο για αυτό που είμαι. Άρα προτιμώ να μην “πουλάω” και να είμαι αληθινός, παρά να “πουλάω” και να είμαι κάτι ψεύτικο. Οπότε δεν θα άλλαζα τίποτα από αυτό που είμαι.
Photo by Themis Skaberdopoulou

Ελευθερία Ζάβαλη:
Σου δίνω τις λέξεις: Αγάπη, Καριέρα, Οικογένεια, Χρήμα. Με ποια σειρά θα τις έβαζες από το κοντινότερο, προς το πιο μακρινό μέλλον και γιατί?

Χρήστος Γιάτσης:
Οικογένεια, Αγάπη που πιστεύω αυτά τα δύο είναι πολύ κοντά, καριέρα και χρήμα. Η οικογένεια είναι κάτι ιερό οπότε τη βάζω πρώτη. Χωρίς αγάπη, δεν μπορούμε να ζήσουμε εμείς οι άνθρωποι, σε οποιοδήποτε θέμα, είτε είναι ερωτική είτε είναι φιλική είτε είναι αδελφική, είτε οικογενειακή. Ζω και εκφράζομαι από την αγάπη. Καριέρα, από την άποψη ότι θέλω να πετυχαίνω τους στόχους μου, ναι την προτιμώ. Θέλω να προσπαθήσω και να κάνω πραγματικότητα τα όνειρά μου, θέλω να ζήσω με αυτό που αγαπάω, αλλά και η καριέρα είναι πάρα πολύ σημαντική για εμένα. Και το χρήμα, επειδή θέλω να ζω από αυτό που κάνω. Δεν με νοιάζει να γίνω πλούσιος, αλλά να μπορώ να ζω με αξιοπρέπεια. Να μπορώ να πληρώσω το νοίκι μου, τα έξοδά μου... Δεν με νοιάζει να γίνω φραγκάτος... Απλά θέλω να κάνω αυτό που αγαπάω και από αυτό που αγαπάω να βγάζω και χρήματα.
Photo by Danae Panagiotidi

Ελευθερία Ζάβαλη:
Τι εντυπώσεις σου αφήνει το YOUR Music?

Χρήστος Γιάτσης:
Βλέπω ανθρώπους με πάρα πολύ ζήλο και αγάπη για αυτό που κάνουν και πραγματικά τους χαίρομαι και τους θαυμάζω για αυτό, πιστεύω ότι το μέλλον θα είναι όλο δικό τους, γιατί το μυστικό της επιτυχίας είναι η αγάπη. Και έχετε πολύ αγάπη για αυτό που κάνετε και όλο το μέλλον θα είναι δικό σας. Καλή σας επιτυχία!

Χρήστος Γιάτσης @ YOUR Music


No comments:

Post a Comment