April 01, 2013

Interview - Ο Σωτήρης Σαρκαβάζης στο YOUR Music


Interview - Ο Σωτήρης Σαρκαβάζης στο YOUR Music

Journalist:  Ελευθερία Ζάβαλη




Ελευθερία Ζάβαλη:
Καλώς ήρθες Σωτήρη στο YOUR Music!  Πότε ξεκίνησες το τραγούδι και τη μουσική?

Σωτήρης Σαρκαβάζης: 
Ξεκίνησα να μαθαίνω κιθάρα στα 14. Στα 16 μου έκανα το πρώτο μου σχήμα,και ξεκινήσαμε να κάνουμε της πρώτες μας εμφανίσεις σε live χώρους της Θεσσαλονίκης . Έχω σπουδάσει μουσική, έχω πτυχίο κλασικής κιθάρας και έχω κάνει σπουδές στο κλασικό τραγούδι. (Η δική μου συμβουλή είναι ότι η μουσική δεν μαθαίνεται στα ωδεία.)

Ελευθερία Ζάβαλη:
Τα τραγούδια σου τα γράφεις όλα εσύ?

Σωτήρης Σαρκαβάζης:  
Ναι. Γράφω και την μουσική και τον στίχο. Αν και κατά καιρούς έχω μελοποιήσει ποίηση και στίχους άλλων στιχουργών.

Ελευθερία Ζάβαλη:
Θα συνεργαζόσουν με άλλους μουσικούς και καλλιτέχνες?

Σωτήρης Σαρκαβάζης: 
Με ενδιαφέρουν οι συνεργασίες. Είναι ένα σημαντικό κομμάτι στη μουσική. Πρέπει οι καλλιτέχνες, με τον τρόπο τους ο καθένας, να επηρεάζουν θετικά το περιβάλλον τους και να συνεργάζονται με μουσικούς που θα τους δώσουν ερεθίσματα.

Ελευθερία Ζάβαλη:
Ποιες είναι οι επιρροές σου?

Σωτήρης Σαρκαβάζης: 
Οι επιρροές μου ποικίλουν . Αρχίζουν από τον χώρο της ελληνικής μουσικής παράδοσης, ρεμπέτικο, λαϊκό. Συνεχίζουν στο rock, blues, jazz, flamenco, style, και καταλήγουν στην κλασική μουσική. Χωρίς βέβαια να αποκλείω και άλλες νέες μουσικές επιρροές.

Ελευθερία Ζάβαλη:
Ποια είναι η τελευταία δισκογραφική σου δουλειά?

Σωτήρης Σαρκαβάζης: 
Η τρίτη δισκογραφική μου δουλειά κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2012 με τίτλο :"Διάφανες ψυχές".
Θα ήθελα να σας πω και λίγα λόγια για της προηγούμενες δουλειές μου. Το 2011 κυκλοφόρησε η δεύτερη δισκογραφική μου δουλειά με τίτλο "summer vision with flamenco", με δέκα ορχηστρικά κομμάτια και ένα τραγούδι σε ισπανική απόδοση.
Η πρώτη μου δουλειά κυκλοφόρησε το 2008 με τίτλο "Σκηνή θεάτρου".

Ελευθερία Ζάβαλη:
Τι εντυπώσεις σου αφήνει το Your music?

Σωτήρης Σαρκαβάζης: 
Πιστεύω ότι είναι μια αξιόλογη και σημαντική προσπάθεια που κάνει το YOUR music για την προώθηση νέων καλλιτεχνών. Να 'στε καλά και να συνεχίσετε με πείσμα και αγάπη αυτό που κάνετε. Ευχαριστώ. 

Σωτήρης Σαρκαβάζης @ YOUR Music



LIKE US on Facebook:

No comments:

Post a Comment